החוויה שלך

1 - הקשבה לביקורת

איך היה לך היום? איזה חוויה חווית בהתמודדות שלך מול המערכות הרפואיות? מה יכול לפעול טוב יותר, חלק יותר? איך לדעתך אפשר ליישם את זה? 

הגעתי ממש בבוקר כדי להקדים את העומס בחדר הטיפולים. אומנם קיבלו אותי מהר, ושלב הבדיקות היה מהיר ואף הגיעו תוצאות באופן מהיר, אך העובדים של בית המרקחת היו בהפסקה כשהגיע הזמן למשוך את התרופה וגם כשהם חזרו מהפסקה, התרופה נשלחה לחדר אחר מה שעיקב את תחילת הטיפול, וגרם לכך שכבר נהיה עמוס בחדר הטיפולים. בחדר עצמו צפוף ואין פרטיות, ולא ניתן באמת לשקוע במוזיקה, בסדרה או בעבודה כשיש עומס, כי יש הרבה הפרעות. שוב נכנסתי ב 8:00 בבוקר ויצאתי רק אחרי 16:00 למרות שטכנית אם הדברים היו עובדים חלק הייתי יכולה לצאת בשעה 12:00. זה גם סיבך את ארוחת הצהריים ובגלל שלא היה דרך לחזות את הזמנים נשארתי ללא ארוחת צהריים עד 17:00 כשחזרתי לבית. לפחות היום היה מקום חנייה בחנייה חינם. הצוות היה ממש מקסים ועזר מאוד. היה קשה לי לעקוב בדיוק אחרי התרופות שאני מקבלת והמינונים. בזבזתי גם זמן בין שקית אינפוזיה אחת לשנייה עד שאחות הגיעה להחליף לי (בגלל שהאחיות היו עמוסות).
המלצה לשיפור:
אם היה דרך להכין את ההזמנה של התרופה מראש, ולוודא שהיא מחכה כבר בשעות הבוקר, זה היה חוסך את ההמתנה. גם אם היה דרך בולטת לעותת לאחיות שהתרופה מתקרבת לסיום, זה היה מאפשר להן להערך להחלפה. 

2 - תמצות

על סמך הביקורת, המערכת שלנו זיהתה את הנקודות הבאות לשיפור השירות:

3 - האם הביקורת מוכרת למערכת

המערכת זיהתה כי הטיפול מתבצע בהדסה עין כרם. כמו כן המערכת זיהתה קטגוריות דומות בביקורות של מטופלים אחרים בבית החולים הדסה עין כרם. האם אתה מסכים עם הקטגוריות: 




4 - להישאר מעודכן בנושא

האם תרצה לקבל עדכונים כאשר בוצעו שינויים במוסד :הדסה עין כרם, בקטגוריות שציינת ״כן״ בשאלה הקודמת - ״הנגשת אינפורמציה למטופל״, ״עומס בחדר הטיפולים״, ״עומס בחדר הטיפולים״?

כמה זה פשוט?

פרוייקטים בקנה

הנתיב המהיר

החוויה שלך