האזור האישי
על מנת שנוכל לקשר את הביקורות שלך למוסדות אשר יש לך ממשק איתם, המערכת תזכור פרטים בסיסיים ורלוונטים עודותיך. ניתן לשנות בכל רגע את ההגדרות.
שפת אם :____עברית/ערבית/רוסית/אנגלית_____
* נעשה מאמצים לספק מידע בכל השפות. יתכן כי המידע יתורגם בתרגום אוטומטי משפה אחרת.
בית החולים בו ניתן הטיפול:____הדסה עין כרם_____
קופת החולים אליה אני משתייך: ___כללית___ סוג הביטוח בקופה: ___פלטינום___
ביטוח הבריאות הראשי איתו אני עובד:__הפניקס___
היוזמות אליהן אני רוצה לקבל עדכונים:
* הנתיב המהיר
* טיפול ללא הפסקה
הביקורות אליהן אני רוצה להיות מעודכן:
* עומס בחדר הטיפולים (59 ביקורות)
* קיצור משך הטיפול (153 ביקורות)
* הנגשת אינפורמציה למטופל(14 ביקורות)
היסטוריית הביקורות שלי
הגעתי ממש בבוקר כדי להקדים את העומס בחדר הטיפולים. אומנם קיבלו אותי מהר, ושלב הבדיקות היה מהיר ואף הגיעו תוצאות באופן מהיר, אך העובדים של בית המרקחת היו בהפסקה כשהגיע הזמן למשוך את התרופה וגם כשהם חזרו מהפסקה, התרופה נשלחה לחדר אחר מה שעיקב את תחילת הטיפול, וגרם לכך שכבר נהיה עמוס בחדר הטיפולים. בחדר עצמו צפוף ואין פרטיות, ולא ניתן באמת לשקוע במוזיקה, בסדרה או בעבודה כשיש עומס, כי יש הרבה הפרעות. שוב נכנסתי ב 8:00 בבוקר ויצאתי רק אחרי 16:00 למרות שטכנית אם הדברים היו עובדים חלק הייתי יכולה לצאת בשעה 12:00. זה גם סיבך את ארוחת הצהריים ובגלל שלא היה דרך לחזות את הזמנים נשארתי ללא ארוחת צהריים עד 17:00 כשחזרתי לבית. לפחות היום היה מקום חנייה בחנייה חינם. הצוות היה ממש מקסים ועזר מאוד. היה קשה לי לעקוב בדיוק אחרי התרופות שאני מקבלת והמינונים. בזבזתי גם זמן בין שקית אינפוזיה אחת לשנייה עד שאחות הגיעה להחליף לי (בגלל שהאחיות היו עמוסות).
המלצה לשיפור:
אם היה דרך להכין את ההזמנה של התרופה מראש, ולוודא שהיא מחכה כבר בשעות הבוקר, זה היה חוסך את ההמתנה. גם אם היה דרך בולטת לעותת לאחיות שהתרופה מתקרבת לסיום, זה היה מאפשר להן להערך להחלפה.