פרוייקטים בקנה
מערכת קבלת חולים בחדר ההמתנה
המערכת כיום - לא מאפשרת לדעת את סדר הנכנסים. הדבר יוצר לחץ כי מחייב הקשבה בקריאה לכל מטופל. במצבים של המתנה ארוכה, והרבה מטופלים, הדבר יוצר לחץ פנימי.
הצעה:
1. לרשום את סדר הנכנסים באופן מאונך, כך שמי שבראש הרשימה הוא הבא בתור.
2. לתת אינדיקציה של זמן המתנה מוערך. למשל - יש עוד 2 אנשים בתור, זמן ההמתנה המאורך הוא כ15 דקות. או לחילופין - תורך נרשם. יש עוד 3 אנשים לפניך. אנא דאג להתייצב בחדר ההמתנה עד השעה 13:15.
3. לממשק את המערכת עם הטלפון - לא חייב אפליקציה, מספיק קבלת SMS: ״התייצבותך נרשמה במערכת, קיימים בתור 3 מטופלים.המטרה זה להבטיח למטופל שמקומו נרשם ובעיקר לקרוא רק למי שצריך ולא בbroadcast.
החלפת אינפוזיה - הקריאה לאחות
ישנן מערכות אוטומטיות להחלפת שקיות אינפוזיה בטיפול. מערכות אלו משמשות בעיקר בבתי חולים ובמרכזים רפואיים אחרים, שם הן יכולות לספק מספר יתרונות, כולל:
שיפור ביעילות ובבטיחות: מערכות אוטומטיות יכולות להבטיח שהשקיות מוחלפות בזמן הנכון ובאופן מדויק, מה שיכול להפחית את הסיכון לטעויות.
הפחתת העומס על הצוות הרפואי: מערכות אוטומטיות יכולות לעזור לצמצם את הצורך בהתערבות אנושית, מה שמאפשר לצוות הרפואי להתמקד בטיפול בחולים.
שיפור הנוחות של המטופלים: מערכות אוטומטיות יכולות להפחית את מספר הפעמים שהמטופלים צריכים להטריד את הצוות הרפואי כדי להחליף את השקית.
ישנן מספר חברות המייצרות מערכות אוטומטיות להחלפת שקיות אינפוזיה. חלק מהמערכות פועלות באמצעות רובוטיקה, בעוד שחלקן פועלות באמצעות מכונות אוטומטיות.
מתי הכי נוח להגיע - שיקוף לחץ על חדרי הטיפול
יש אינטרס גדול של המטופל לקבוע טיפול ביום ושעות שהצוות לא עמוס בה כדי לקצר את זמן ההמתנה במהלך הטיפול. יש בכך גם יתרון לצוות הרפואי שמטפל ברמת עומס קבועה ללא פיקים או זמנים ללא מטופלים.
על מנת לאפשר את הפיזור, יש צורך לשקף למטופל את האפשרויות השונות שלו לקבוע את הטיפול. המערכת צריכה להתחשב בסוג הטיפול, משך הטיפול, ולהראות למטופל את מצב העומס בחדר הטיפול בשעות בו הוא רוצה לקבוע.
שילוט והתמצאות בבית החולים הדסה
בתי החולים הינם גופים ענקיים, ולמצוא את המקום הנכון, בבניין הנכון זאת משימה לחובבי חפש את המטמון. בנוסף השילוט בבית החולים אינו אחיד, ולא תמיד נמצא במקום גלוי. בפועל המון אנשים שואלים בכל פינה את הצוות הרפואי להכוונה.
שיפורים אפשריים:
1. שיפור השילוט בבית החולים
2. שימוש באפליקציה להתמצאות - קיימות מספר אפליקציות בשוק שעוזרות בהתמצאות בבית החולים.